Takomon tavoitteena on tuoda laadukkaat golfvälineet yhä useamman pelaajan saataville tarjoamalla tuotteet suoraan kuluttajille – ilman jälleenmyyjäportaikkoa. Tämän ansiosta resurssit kohdistuvat suoraan tuotekehitykseen, materiaaleihin ja suorituskykyyn – tinkimättä laadusta tai suunnittelusta.
Takomon tuotteet edustavat ajattoman skandinaavista estetiikkaa, jossa korostuvat selkeys, toiminnallisuus ja kestävyys. Mailat on suunniteltu tukemaan pelaajan kehitystä ja tarjoamaan itsevarmuutta peliin eri taitotasoilla.
"Ollaan Takomolla innoissamme, kun aloitamme yhteistyön Suomen kauneimman kentän kanssa! Janne Lehto tiimeineen on tehnyt erinomaista työtä Hirsalassa muokatessaan kentän ulkomuotoa upean näköiseksi. Olemme olleet useamman kerran kuvaamassa mainoksia ja sisältöä kanaviimme ja kenttä on aina ollut uskomattoman hienossa kunnossa ja näyttänyt hyvältä myös ruudulla! Takomo ja Hirsala kulkevat hienosti käsi kädessä myös brändillisesti niin tämä yhteistyö oli helppo päätös." - Kommentoi Takomon head of partnerships & influencer marketing Joonas Laasila.
Takomo näkyy Hirsalassa monella tapaa ja yhteistyö sisältää muun muassa uudet Takomon Premium -vuokramailat pelaajien iloksi. Lisäksi väylällä kaksi holaripalkinnoksi on tällä kaudella tarjolla upea Takomon rautasetti!
"On upeaa käynnistää yhteistyö Takomon kaltaisen ennakkoluulottoman ja rohkean toimijan kanssa, joka on samalla sekä kotimainen että kansainvälinen hienossa nousussa oleva tekijä. Vaikka vuokramailoja meillä usein hyödyntävätkin golfmatkaajat, niin uskomme että Takomon mailoja haluaa testata myös moni hirsalalainen.” Fiilistelee Hirsala Golfin toimitusjohtaja Jussi Kuusela yhteistyötä.