Hirsala Golf:n palvelupäälliköksi Robin Herlin
Hirsala Golf on valinnut uudeksi palvelupäälliköksi Robin Herlinin, 44. (LOT). Herlinillä on vahvaa kokemusta myynti- ja asiakaspalvelutehtävistä Oikotie Oy:stä, Eilakaisla Oy:stä ja Golf Center Oy:stä.
Golf-ala on Golf Centerin lisäksi tullut Herlinille tutuksi monin tavoin: Golf-opetusta hän on antanut aikanaan eri rooleissa Vierumäellä, Keimolassa, Vuosaaressa ja Löfkullassa. Oikotiellä Client Managerina toimiessaan Herlin on työtehtäviensä lisäksi vastannut myös Sanomain Kerhon golf-jaoston vetämisestä tähän vuoteen saakka. Herlin hallitsee myös itse pelaamisen, sillä hän edustaa Suomea kuulovammaisten golf-joukkueessa.
– Meillä oli positiivinen ongelma, sillä saimme 20 hyvää hakemusta tehtävään, ja loppusuoralle eteni useita erinomaisia kandeja, kertoo Hirsala Golf:n toimitusjohtaja Jussi Kuusela
– Robinista on huokunut valtava motivaatio ja hänellä on erinomaiset taustat: erittäin vahva osaaminen asiakaspalvelu- ja myyntitehtävistä sekä monipuolista golf-tuntemusta, joten uskon hänen menestyvän tehtävässä loistavasti, jatkaa Kuusela
– Kenttämme on kerännyt paljon suitsutusta niin Suomen huippupelaajilta kuin klubipelaajilta, ja uskon, että saamme nyt uuden ravintolan ja uuden palvelupäällikön avulla palvelutason huipputasolle, tunnelmoi Kuusela
Herlin on erittäin innoissaan uudesta haasteesta:
– Kun näin Hirsalan sivuilla Palvelupäällikön rekrytointi-ilmoituksen, päätin osallistua rekryprosessiin toteuttamaan työelämäni haavettani, kertoo Herlin
– Olen todella kiitollinen sekä innoissani tästä mahdollisuudesta olla osa Hirsalan Golfia ja sen kehittämisessä. Mottoni on palvella asiakkaita ja muita sidosryhmiä, niin hyvin ja avoimesti, että asiakkaiden on helppo lähestyä meitä, päättää Herlin
Herlin aloittaa palvelupäällikön tehtävässä helmikuussa 2021.